برگزاری جشنواره امید و نشاط جوانان در هفته جوان

گروه جامعه: مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جشنواره امید و نشاط اجتماعی جوانان در هفته جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود. به گزارش”فردای همدان”، رسول منعم اظهار کرد: برای هفته جوان برنامه های متنوع و متعددی داریم که یکی از آنها برگزاری جشنواره جوانان و نشاط اجتماعی با […]

گروه جامعه: مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جشنواره امید و نشاط اجتماعی جوانان در هفته جوان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود.
به گزارش”فردای همدان”، رسول منعم اظهار کرد: برای هفته جوان برنامه های متنوع و متعددی داریم که یکی از آنها برگزاری جشنواره جوانان و نشاط اجتماعی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان است و این برنامه با همکاری سازمان های مردم نهاد برگزار می شود .
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: موضوع جوانان یکی از محوری ترین و اصلی ترین موضوعات کشور است و باید در هفته جوان همه دستگاهها نگاه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشند و در جهت حل مشکل آنها اقدام کنند.
وی گفت: در سال گذشته بیش از 196 برنامه در حوزه جوانان اجرا شده است که یک نمونه آن برگزاری جشنواره پیوند آسمانی بوده است و علاوه بر آن شاهد برگزاری 36 جشن و همایش در حوزه فرهنگی و جوانان بودیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برگزاری 42 جلسه ستاد ساماندهی استان به ریاست استاندار و فرمانداران اقدام خوب دیگر در حوزه جوانان بود که در این جلسات مصوبات خوبی در حوزه جوانان داشتیم .
منعم خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 85 برنامه در حوزه فرهنگی و امور جوانان در سال 96 در نیمه اول سال پیش بینی شده است که می تواند اقدام خوبی در حوزه جوانان باشد.