اعزام 30 زائر همدانی به عتبات عالیات از محل موقوفات

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعزام 30 زائر بار اولی از سطح استان همدان جهت زیارت کربلای معلی از محل موقوفات مرتبط با این نیت خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حجت الاسلام محمد کاروند، بیان داشت: در راستای عمل به اجرای امینانه نیات واقفین از محل درآمد و […]

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعزام 30 زائر بار اولی از سطح استان همدان جهت زیارت کربلای معلی از محل موقوفات مرتبط با این نیت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حجت الاسلام محمد کاروند، بیان داشت: در راستای عمل به اجرای امینانه نیات واقفین از محل درآمد و عواید موقوفاتی که نیت اعزام زائرین به عتبات عالیات داشته اند ، تعداد 30 نفر زائر بار اولی به زیارت عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور اجرا می گردد و این زائرین از محل موقوفات حاج خدا کرم تاجر همدانی و مرحومه شمس الدوله از روستای جوزان ملایر و سایر موقوفات استان که دارای نیت هایی در این زمینه می باشند به عتبات عالیات اعزام خواهند گردید .

حجت الاسلام کاروند اضافه کرد: کاروان مذکور در تاریخ دوشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری از محل آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهر همدان ، جهت زیارت به کشور عراق اعزام و این زائرین به زیارت کربلای معلی، نجف اشرف ، کاظمین و سامرا مشرف خواهند شد.

وی تصریح کرد: در راستای رسالت های سازمان اوقاف و امور خیریه برای نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خیراندیش ، اداره کل اوقاف استان در طی سال گذشته اقدام به بازخوانی دقیق656  وقف نامه در حوزه های اجتماعی ، خیریه ، امور مذهبی ، دینی ، مدارس علوم دینی ، مساجد و بقاع متبرکه نموده است .

وی افزود: تمام نیت های ذکر شده در این وقف نامه های در سامانه جامع موقوفات کشور بارگذاری شده است که با این امر ، با در نظر گرفتن قید مکان و زمان موجود در این وقف نامه ها ،  افراد بی بضاعت از نیات واقفین بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/