تکلیف طلب “کوتو” بازیکن برزیلی از پاس به زودی مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تکلیف طلب “کوتو” بازیکن برزیلی از باشگاه پاس تا آخر هفته مشخص می‌شود. محمدتقی رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان” با اشاره به وضعیت تیم پاس همدان، اظهار کرد: شکایت و طلب کوتو بازیکن برزیلی از پاس باعث شد تا تیم با کسر امتیاز مواجه شود و در آستانه […]

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تکلیف طلب “کوتو” بازیکن برزیلی از باشگاه پاس تا آخر هفته مشخص می‌شود.

محمدتقی رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “فردای همدان” با اشاره به وضعیت تیم پاس همدان، اظهار کرد: شکایت و طلب کوتو بازیکن برزیلی از پاس باعث شد تا تیم با کسر امتیاز مواجه شود و در آستانه سقوط قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه در حال پیگیری موضوع کوتو هستم، افزود: با تلاش هایی که داشتم موفق شدم با یک بازیکن برزیلی که قبلا در ایران بازی می کرده است صحبت کنم و از او بخواهم که کوتو را متقاعد کند از باشگاه پاس پول کمتری دریافت کند چراکه کوتو علاوه بر مبلغ اصلی خود، جریمه و دیر کرد هم می خواهد که جمعا باید 47 هزار دلار به او پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بدهی باشگاه پاس به کوتو بدون جریمه 25 هزار دلار است، بیان کرد: از کوتو خواسته ایم جریمه را ببخشد و فقط 25 هزار دلار را دریافت کند.

رحیمی ادامه داد: با توجه به اینکه تعطیلات بود قرار شده کوتو امروز با وکیل خود صحبت کند تا شخصا خودم به بزریل نروم و جواب نهایی را به ما بدهند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه متاسفانه فیفا هم رای به آنها داده چراکه مبلغی پول در دوره های قبل به این بازیکن پرداخت شده است، عنوان کرد: در حال حاضر مجبوریم پول را پرداخت و از طرف دیگر بحث اینترپل و جعلی بودن مدارک را دنبال کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ فیفا با پیگیری های باشگاه گفت: فیفا در جوابیه ای گفته است چون مدیران قبلی پول پرداخت کردند این یعنی پذیرش شرایط از طریق باشگاه و باید پول پرداخت شود؛ ضمنا مدارکی که باشگاه در خصوص پرداختی ها به کوتو ارائه کرده است با آن مبالغی که او ادعا دارد تناقض دارد و می توان آن را پیگیری کرد.

رحیمی با بیان اینکه هم اکنون پیگیر این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: بحث طلب کوتو تنها معضل باشگاه نیست و تیم در آستانه سقوط به لیگ سه قرار دارد که باید از آن حمایت شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه در هفته آینده جلسه ای با هیات مدیره برگزار خواهیم کرد تا مسائل پاس را رفع کنیم، اظهار کرد: تنها تلاشم بر این است تا پاس به لیگ سه سقوط نکند چراکه زمان کمی باقی مانده است.

انتهای پیام/