راه یابی سه گانه کاران استان همدان به اردوی تیم ملی

رئیس هییت ورزش های سه گانه استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی سه گانه کشور روز جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر در قشم به پایان رسید و در این رقابتها دو ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی سه گانه کشور راه یافتند. به گزارش “فردای همدان”، علی خدابنده لو اظهار کرد: مسابقات قهرمانی […]

رئیس هییت ورزش های سه گانه استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی سه گانه کشور روز جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر در قشم به پایان رسید و در این رقابتها دو ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی سه گانه کشور راه یافتند.

به گزارش “فردای همدان”، علی خدابنده لو اظهار کرد: مسابقات قهرمانی سه گانه کشور روز جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر در قشم به پایان رسید
وی افزود: در بخش جوانان 15 تیم با 46 شرکت کننده، در بخش امید 6 تیم با 22 شرکت کننده و در بخش بزرگسالان 16 تیم با 46 شرکت کننده پس از 10 کیلومتر دویدن، یک هزار و 500 متر شنا کرده و 20 کیلومتر رکاب ردند.
خدابنده لو ادامه داد: تیم همدان در غیاب سلمان تیموری قهرمان اول آسیا به این رقابتها اعزام شد و توانستیم با تکیه به نیروهای بومی عملکرد خوبی در این رقابتها داشته باشیم.
رئیس هییت ورزش های سه گانه استان تصریح کرد: در این مسابقات در رده جوانان اریا قربانی به مقام پنجم و در رده امید توسط سجاد رحیمی به مقام ششم دست یافتند و به تیم ملیراه یافتند.
وی حضور ورزشکاران سه گانه کار در اردوی تیم ملی بدون حضور قهرمان اول اسیا و کشور را نقطه عطفی در ورزش سه گانه همدان دانست و افزود: آریا قربانی و سجاد رحیمی در کنار نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت شرکت در مسابقات آسیایی کشور اندونزی که طی شهریور ماه سال آینده برگزار می شود، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
علی خدابنده لو با بیان اینکه جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های نهفته جوانان بهترین راه برای پیشرفت سه گانه استان می باشد افزود: یکی از مهمترین برنامه ما در هیات سه گانه استعداد یابی و پشتوانه سازی برای رده های مختلف می باشد.

انتهای پیام/