روز برفی همدان از نگاه برخی مسئولین استان

آیا برف مسئولین شهری را غافلگیر کرده است ؟ علی تعالی، فرماندار همدان که از شب قبل ساعتهای پرکاری را پشت سر گذاشته است در پاسخ به خبرنگار “فردای همدان” گفت: طی تماسهای تلفنی مدیران اجرایی دستگاههای مختلف از ساعت چهار صبح تمامی آنها مشغول به کار هستند و فرمانداری نیازها را بررسی و رفع […]

آیا برف مسئولین شهری را غافلگیر کرده است ؟

علی تعالی، فرماندار همدان که از شب قبل ساعتهای پرکاری را پشت سر گذاشته است در پاسخ به خبرنگار “فردای همدان” گفت: طی تماسهای تلفنی مدیران اجرایی دستگاههای مختلف از ساعت چهار صبح تمامی آنها مشغول به کار هستند و فرمانداری نیازها را بررسی و رفع کرده است.

بهروز کارخانه ای، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان  که از محل دفتر کارش و در حال انجام امور کاری روزانه با خبرنگار “فردای همدان” گفتگو کرد: وضعیت شهر را عادی و روند امداد رسانی به تمامی هم استانی های مانده در برف را در جریان و خوب دانست.

وی ادامه داد: مشکل ما برف نیست بلکه رفتارهای نادرست برخی از شهروندان است .

کارخانه ای عنوان کرد: مردم همدان مطمئن باشند هیچ کس در برف نخواهد ماند و همه باید صبور باشیم.

کامران گردان ، رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل، ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر نقش پیش بینی هواشناسی اعلام کرد: مجموعه مدیریت شهری از چند روز قبل منتظر این بارش سنگین بوده است.

گردان  یکی از مشکلات  را سنگین شدن و شکستن شاخه های درختان دانست و گفت: از ساعت دو صبح رفع این مشکل با تکاندن درختان آغاز شده است. وی در ادامه گفتگو اظهار کرد: نه تنها در همدان مشکلی وجود نداشت بلکه  شهرداری همدان توانست دو دستگاه ماشین برف روب را به ملایر بفرستد.

گردان با اشاره به اینکه امکان برف روبی هزار کیلومتر معابر عمومی شهر همدان به یکباره وجود ندارد، گفت: هیچ منطقه ای در سطح شهر همدان مشکل جدی ندارد .

وی در پاسخ به خبرنگار “فردای همدان”، درباره گزارشهای رسیده ازساکنان شکریه و پردیس همدان مبنی بر مسدود بودن برخی کوچه ها، بیان کرد: شکریه پاکسازی شده و مشکل پردیس هم فقط در چند کوچه آن بوده که نمک پاشی و برف روبی در آن مناطق در جریان است .

اما در مصاحبه ای دیگر  نورخدا ساکی،  کار شناس روابط عمومی هواشناسی استان همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “فردای همدان” اعلام کرد: هواشناسی استان در اطلاعیه های مداوم بارشها را به اطلاع عمومی رسانده است.

وی خاطر نشان  کرد: بارشها تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: مجیر خضریان

انتهای پیام/