آماده‌باش و فعالیت 95 اکیپ عملیاتی برق در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان در حال ارائه خدمات و رفع عیوب شبکه‌ها و برق‌دار کردن مناطق بی‌برق هستند. به گزارش “فردای همدان”، حاجی‌رضا تیموری با اشاره به بارش برف که از شب گذشته آغاز شده است، اظهارداشت: در پی بارش برف سنگین و از […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان در حال ارائه خدمات و رفع عیوب شبکه‌ها و برق‌دار کردن مناطق بی‌برق هستند.

به گزارش “فردای همدان”، حاجی‌رضا تیموری با اشاره به بارش برف که از شب گذشته آغاز شده است، اظهارداشت: در پی بارش برف سنگین و از مدار خارج شدن تعدادی از پست‌های 63 و فیدرهای 20 کیلوولت در سطح استان، برق برخی از نقاط شهری و روستایی استان قطع است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند پست‌هاي 63 به 20 نهاوند 1 و 2 و فيروزان به طور کامل قطع بود که با تلاش همکاران فوق توزیع برق‌دار شدند که از 24 برق‌دار 3 فیدر به دلیل مشکلات روی خط از جمله شکسته شدن تیرهای خطوط بی برق است.

رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت:در شهرستان ملایر نیزپست‌هاي 63 به 20 ملاير 1، 2 و 3قطع بوده و تقريباً100 درصدبرق این شهرستانقطع است.

به گفته ویپست 63 به 20 قهاوند نیزبرق‌دار شدهاست و فقط 2 فیدر 20کیلوولت قطع باقی مانده است و در شهرستان کبودراهنگ 9 فيدر از 29 فيدر موجود در شهرستان قطع بودند که در حال حاضر تعداد فیدرهای قطع به 2 فیدر کاهش یافته است.

تیموری با اشاره به قطع بودن 5 فيدر از 10 فيدر شهرستان فامنين عنوان کرد: در این شهرستان نیز 4 فیدر وصل شده و در حال حاضر یک فیدر قطع است.

وی با بیان اینکه پست 63 به 20 صالح‌آبادشهرستانبهاربا 3 فيدرازمدارخارجشدهبود، ابراز داشت: در حال حاضر این پست وارد مدار شده و هر 3 فیدر برق‌دار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت:95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان در حال ارائه خدمات و رفع عیوب شبکه‌ها و برق‌دار کردن مناطق بی‌برق هستند.

وی خاطرنشان کرد:  دکل 63 کیلوولت چهار مداره در منطقه مهرآباد ملایر نیز سقوط کرده و تمام اکیپ‌های فوق توزیع و توزیع در حال عملیات هستند و به محض مانور پست‌های فوق توزیع، نسبت به برقدار کردن منطقه اقدام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم شریف استان همدان از هم‌استانی‌ها درخواست کرد در صورت مشاهده شکسته شدن تیرها، بریدن سیم‌ها و شکستگی شاخه درختان در مجاورت سیم‌های برق هر چه سریع‌تر به مرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اطلاع دهند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/