نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، محمد گلشن اظهار داشت: تمامی شهروندان میتوانند در هر ساعت از شبانهروز تنها با شمارهگیری تلفن ۱۳۷ مشکلات و دغدغههای خود را با کارشناسان این سامانه در میان بگذارند. کارشناسان مربوطه موظف هستند ضمن ثبت دقیق درخواستها و گزارشها، موضوعات را در کوتاهترین زمان ممکن به واحدهای اجرایی ارجاع داده و پس از پیگیری، نتیجه اقدامات را به اطلاع شهروندان برسانند.
مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان اظهار داشت: با هدف خدمترسانی هرچه بهتر، تمامی واحدهای زیرمجموعه سامانه ۱۳۷ شامل واحد ثبت، بازخوردسنجی، پیگیری ویژه و روابطعمومی در تمامی روزهای هفته به ویژه در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی به طور کامل فعال بوده و آماده پاسخگویی به شهروندان گرانقدر و فهیم همدانی هستند.
وی با تأکید بر اهمیت جلب مشارکت و همراهی شهروندان، خاطرنشان کرد: «سامانه ۱۳۷ فرصتی است تا نظرات و انتقادات مردم به طور مستقیم به گوش مدیران شهری برسد و در برنامهریزیها و تصمیمگیریهای آتی مورد توجه قرار گیرد.»
گفتنی است؛ سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان طی سالهای اخیر با استقبال گسترده شهروندان روبهرو بوده و بسیاری از درخواستها و مشکلات شهری از این مسیر پیگیری و حلوفصل شده است. شهرداری امیدوار است با توسعه امکانات این سامانه و بهکارگیری روشهای نوین مدیریتی، رضایتمندی بیشتری از سوی شهروندان حاصل شود.