تشکل های مردمی روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند

عضو شورای مرکزی سمن های استان همدان گفت: رسالت وجودی تشکل های اجتماعی مطالبه گری است و سمن ها باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند. به گزارش “فردای همدان”، سید مصطفی موسوی ضمن اشاره به نقش تشکل های مردمی در پیشرفت همه جانبه جامعه اظهار کرد: مطالبه از مسئولین در انجام وظایف خود […]

عضو شورای مرکزی سمن های استان همدان گفت: رسالت وجودی تشکل های اجتماعی مطالبه گری است و سمن ها باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند.

به گزارش “فردای همدان”، سید مصطفی موسوی ضمن اشاره به نقش تشکل های مردمی در پیشرفت همه جانبه جامعه اظهار کرد: مطالبه از مسئولین در انجام وظایف خود دارای آثار و برکات فراوانی است که این ماموریت مهم امروز بر دوش فعالین فرهنگی و تشکل های مردمی از جمله سمن ها است.

وی مطالبه گری مردم از مسئولین را در راستای اهداف انقلاب اسلامی خواند و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص داشتن روحیه مطالبه گری جوانان افزود: مطالبه گری از مسئولین، ایشان را در برابر مردم پاسخگو می نماید و آن مسئول می داند که اقدامات و فعالیت هایش رصد می شود.

رییس کمیته سمن های مدیریت شهری استان با تاکید بر حضور موثر دانشجویان و جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: ویژگی بارز دانشجو مطالبه گری است و همین دیدگاه دانشجویان و جوانان بود که انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

وی با تاکید بر اینکه سمن ها علاوه بر مطالبه گری وظیفه ترویج این فرهنگ را نیز دارند گفت: انتظار از سمن ها بیش از مطالبه امور از مسئولین است و آنها باید این فرهنگ متعالی را نشر دهند.

موسوی افزایش آگاهی های عمومی جوانان را پیش فرض تحقق مطالبه گری بیان کرد و با تاکید بر افزایش سرانه مطالعه جوانان اضافه کرد: امید است با افزایش میزان مطالعه و آگاهی های عمومی شاهد افزایش روحیه مطالبه گری در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/