اختتامیه چهارمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری برگزار می گردد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری، وقف، چشمه همیشه جاری خبرداد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این جشنواره در 3 رشته فیلم و تیزر، شعر و خوشنویسی ، […]

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری، وقف، چشمه همیشه جاری خبرداد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این جشنواره در 3 رشته فیلم و تیزر، شعر و خوشنویسی ، برگزار شده و برگزیدگان در این رشته ها تقدیر خواهند شد.

وی افزود: اختتامیه جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری روز یکشنبه 17 بهمن ماه در سالن اجتماعات مسجد امیرالمومنین(ع) بلوار مرزداران با حضور هنرمندان، فرهیختگان و صاحب نظران و با سخنرانی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی برگزار می گردد.

شرفخانی خاطرنشان کرد: از 13 نفر در رشته شعر، 10 نفر در رشته خوشنویسی و 17 نفر در رشته فیلم به عنوان برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.