از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

خط‌کشی بیش از۱۸۰کیلومتر از راه‌های شهرستان فامنین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فامنین گفت: در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر۱۰۰ کیلومتر از راههای روستایی و ۸۰ کیلومتر از راه های اصلی شهرستان فامنین خط کشی شده است.

به گزارش فردای همدان، علی رجبی، اظهار داشت: در راستای اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در خصوص ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۷ کیلومتر روکش آسفالت، ۴۳کیلومتر شانه سازی، ۲۸۰کیلومتر تعدیل شیب شیروانی، ۱۰ هزار متر مکعب ترانشه برداری، ۱۸۰ کیلومتر خط کشی، بیش از ۲۵ مورد تنقیه پلها،۷ دستگاه تعریض پل و ۱۰ دستگاه تعمیر و مرمت پل، و نصب بیش از ۱۳۰۰ عدد تابلو و علائم به منظور ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای در محورهای شهرستان فامنین اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فامنین افزود: از این رو عملیات ترانشه برداری، تعریض، خاکریزی طولی و شانه سازی در محور قلعه جوق و محور چپقلو به صورت امانی در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به صفر بودن نقطه حادثه خیز جدید در محورهای شهرستان فامنین، خاطرنشان کرد: نقاط مستعدد تصادف با نصب تابلو وعلائم و اجرای خط کشی،شیار لرزاننده،احداث خاکریز طولی ، ریزش برداری و ترانشه برداری و اصلاح قوس آشکار سازی شده اند.