از سوی بسیج ادارات کشور در سال 1402 انتخاب شد؛

معرفی مدیرعامل گاز همدان به عنوان برترین برگزارکننده میز خدمت جهادی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به عنوان یکی از مؤثرین و فعالین برتر برگزارکننده میزهای خدمت جهادی این استان در سال 1402 انتخاب و معرفی شد.

به گزارش فردای همدان، بسیج ادارات و کارمندان به عنوان یکی از اقشار پیشتاز و مؤثر در کارآمدسازی و ارتقاء سلامت نظام اداری است که یکی از اقدامات شاخص این نهاد مقدس برپایی میزهای خدمت جهادی است.

در این میزهای خدمت جهادی که مدیرانی کارآمد، پرتلاش و با پشتکار به عنوان مؤثرین و فعالینی در برگزاری آن‌ها نقش‌آفرینند، اقدام به دیدار چهره به چهره با مردم و حل مشکلات و کاستی‌ها دارند و همین امر موجب خنثی‌سازی عملیات سنگین روانی دشمن در بزرگنمایی مشکلات و القاء یأس و ناامیدی در مردم از نتایج این نهضت سراسری است.

حال یکی از مدیران کارآمد، کارآزموده، پرتلاش و خدمتگزار که با برگزاری میزهای خدمت جهادی به عنوان راهی میانبر و مسیری مکمل به خدمت بی‌منت به مردم پرداخته است، مجید اله‌یاری، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان است.

وی در سال 1402 با برگزاری میزهای خدمت جهادی به طور مستمر و پایدار به عنوان یکی از مؤثرین و فعالین برتر این امر از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور انتخاب و معرفی شد که در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات از سوی حسن صنعتکاران، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است که:
«برادر بسیجی مجید اله‌یاری
اکنون که در سایه عنایات پروردگارو توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) به عنوان یکی از مؤثرینو فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی استان در سال 1402 انتخاب شده‌اید، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را ار خدمات خالصانه و تلاش‌های مجدانه جنابعالی در این امر اعلام داشته و موفقیت روزافزون شما در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمان‌های والای آن ازدرگاه احدیت مسئلت می‌نمایم».