طرح‌ شهید عجمیان ۲ اجرایی شد؛

بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار استان

صبح روز شنبه ۱۷ شهریور با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و نیروهای جهادی توزیع ۴۰ تن رنگ جهت اجرای طرح شهید عجمیان در مناطق کم برخوردار استان همدان صورت پذیرفت.

به گزارش فردای همدان، به منظور اجرای طرح شهید روح اله عجمیان توزیع بیش از 40 تن رنگ جهت استفاده در سطح مدارس استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و ادارات تابعه مراسمی برگزار گردید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان در حاشیه این مراسم گفت: قرارگاه جهادى عدالت تربیتى، طرح‌هاى مختلفى براى شاداب‌سازی، تعمیرات کلاس‌های درس و ساخت و نوسازى سرویس‌هاى بهداشتى را در دستور کار دارد و طرح شهید عجمیان گفت طراوت خاصى به مدارس داده است.

حمید شیرازیانی اعتبار طرح مذکور را 6 میلیارد و 40 میلیون تومان عنوان نمود که از این مبلغ که از محل اعتبارات ملی بوده 900 میلیون تومان در فاز اول جهت خرید رنگ صورت پذیرفته و امروز به مدارس مناطق محروم استان توزیع گردید.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این طرح نیز طی هفته آتی انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: 5 میلیارد و 100 میلیون تومان نیز بابت بازسازی، شاداب سازی و تهیه تجهیزات آموزشی در نظر گرفته شده که به مدارس کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.