اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض‌آباد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین از اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض آباد شهرستان فامنین با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فردای همدان، علی رجبی گفت: تقاطع فیض آباد جزء نقاط دارای تصادف در محور فامنین-ساوه بود که با نصب ۶ عدد پایه روشنایی و با استفاده از چراغهای LED کم مصرف توسط اکیپ امانی اداره کل با کمترین هزینه اجرا شد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین ادامه داد: محور فامنین- ساوه بطول ۵۸ کیلومتر جزء راههای شریانی مهم کشور محسوب می شود و از این رو ارتقاء ایمنی این محور در دستورکار اداره راهداری شهرستان فامنین قرار دارد.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت،۱۵۰ کیلومتر خط کشی،۳۴۵ کیلومتر شانه سازی، ۵ مورد ایمن سازی تقاطع،۳ مورد ترانشه برداری،۲ کیلومتر تعریض در محدوه پل ۱۲۳ و نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محور فامنین-ساوه و سایر محورهای این شهرستان انجام شده است.

️رجبی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۱۶ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳ باب راهدارخانه در حوزه راههای شهرستان فامنین مشغول خدمت رسانی به هم استانی ها و هموطنان گرامی هستند.