ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی گالری هنرمندان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: ایجاد گالری هنرمندان به عنوان مکان مشخص ارائه آثار هنرمندان ضروری است و در این رابطه ارشاد باید برای راه‌اندازی چنین فضا و مکانی اقدام کند و گام بردارد.

به گزارش فردای همدان، مجتبی فیض‌اللهی در آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی شهر بهار، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه می‌تواند به منظور تحقق اهداف و جذب مخاطبان و بازارهای هدف تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: حمایت از هنرمندان به عنوان قشر مؤثر در جامعه که در حوزه‌های مختلف اثرگذار هستند، در ردیف برنامه‌های حمایتی دولت است.

فیض‌اللهی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: نمایشگاه به عنوان یک مبدأ برای پیگیری و مراجعه افراد با اهداف مختلف بوده و از سوی دیگر موجب شناساندن هنر ارزشمند هنرمندان شهرستان بهاری خواهد بود.

وی یادآور شد: کار هنری هنرمندان باید در خدمت پیشرفت همه‌جانبه کشور، استان و شهرستان به‌ویژه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد و هنرمند این حس را داشته باشد که برای پیشرفت جامعه گام برمی‌دارد و در این مسیر نقش‌آفرینی کند.

این نمایشگاه هنرهای تجسمی به‌ مناسبت گرامیداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی با موضوع آزاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شده است.