در ایام‌الله دهه فجر صورت می گیرد؛

بهره‌برداری از ۱۳۰ پروژه اقتصادی در شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار از بهره‌برداری و افتتاح ۱۳۰ پروژه اقتصادی در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مجتبی فیض‌اللهی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت ایام دهه فجر شهرستان بهار، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۳۰ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری افزون بر ۴۴۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف شهرستان بهار به بهره‌برداری خواهد رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش آشکاری در تعداد و مبالغ پروژه‌ها شاهد هستیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در این دهه در شهرستان بهار، مطرح کرد: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی با نمایش تاریخی یک ملت و احیای هویت دینی و تفسیری از مفاهیم اصیل اسلامی است که با درایت و هدایت امام راحل به پیروزی رسید.

فیض‌اللهی تصریح کرد: چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی بستری مناسب برای بازنمایی اندیشه مردم‌سالاری دینی به عنوان میراث برجسته امام خمینی(ره) در راستای تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب در انتخابات سال‌جاری است.

وی با اشاره به شعار امسال دهه فجر «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» گفت: محور برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر جهاد تبیین است و باید دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: اتفاقی که انقلاب اسلامی رقم زد، یک تقابل بزرگ با طاغوت و شکست آن بود و این ایام جزو ایام‌الله بوده و گرامیداشت ایام‌الله بسیار مهم است.

وی بر تبیین اقدامات دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای دمیدن حس امید در جامعه است و این دهه فرصتی برای بررسی و مرور کارنامه عملکرد انقلاب اسلامی است و همه وظیفه‌ داریم‌ خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه و عرصه‌های مختلف برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

فیض‌اللهی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران به ویژه شهیدان و ایثارگران و دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت بزرگ ایران به رهبری امامین انقلاب در این ۴۵ سال است.

در این جلسه مسئولان و رؤسای کمیته‌های ستاد دهه فجر نظرات و پیشنهادات و برنامه‌های خود را درباره برگزاری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کردند.