۳۷ هزار واحد مسکونی در استان همدان در حال احداث است

 استاندار همدان از احداث ۳۷ هزار واحد مسکونی در استان همدان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: با پیگیری‌های بسیار خوب مدیران استانی، تأمین زمین در تمام شهرها انجام شده و ۳۷ هزار واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال احداث است.

استاندار همدان افزود: از این ۷۰۰ قطعه زمین، تعداد ۴۴۸ قطعه در قهاوند و همدان، ۶۴ قطعه در نهاوند، ۵۵ قطعه در کبودرآهنگ و ۶۲ قطعه در فامنین و ۳۵ قطعه نیز در درگزین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شد.

وی بیان کرد: از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشتند، قدردانی می‌کنم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۲۰۰ واحد مسکونی شهری و ۲هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵ هزار قطعه زمین در روستاها واگذار شد.

استاندار همدان عنوان کرد: در ۲۰۳ روستا بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی ظرفیت واگذاری زمین برای مهاجرت معکوس مردم شریف به روستاها را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف در شهر ملایر ۵۱۵ هکتار زمین در قالب دو شهرک ایمان و امید کلنگ‌زنی شد.