هفت طرح عمرانی حوزه بهداشت همدان آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پنج طرح عمرانی حوزه بهداشت با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی تکمیل و آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر است و عملیات اجرایی۲ طرح نیز همزمان آغاز می‌شود.

به گزارش فردای همدان، دکتر فاطمه ترکمان اسدی اظهار کرد: ۲ طرح در شهرستان همدان و شهرستان های ملایر، کبودرآهنگ و رزن هر کدام یک طرح در دهه فجر بهره برداری می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: طرح های شهرستان همدان شامل بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن(ع) در منطقه خضر و پایگاه سلامت مزداگینه است.

دکتر ترکمان اسدی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت ملابداغ شهرستان رزن در ۲ طبقه و در زمینی با وسعت ۶۰۰ متر مربع آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: مرکز مشاوره بیماری های رفتار سرجوی ملایر توسط راه و شهرسازی احداث و شبکه بهداشت و درمان نسبت به تکمیل و تجهیز آن اقدام کرده است که این طرح دارای سه طبقه به متراژ ۶۲۰ متر مربع است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بازسازی و تجهیز پایگاه سلامت کبودرآهنگ در یک طبقه از محل اعتبارات استانی امسال آغاز شد و دهه فجر آماده بهره برداری است.

دکتر ترکمان اسدی گفت: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ قرار است عملیات اجرایی ۲ طرح بهداشتی در شهرستان های همدان و نهاوند آغاز شود.

وی افزود: این طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) در شهر همدان با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی و در چهار طبقه به مساحت یک هزار متربع و آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی گیان نهاوند در یک طبقه با حمایت خیران است که تکمیل این طرح ها ۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار می خواهد.