احداث ۱۲ محور روستایی به طول ۲۷ کیلومتر در استان همدان به همت خیرین راهساز

احداث ۱۲ محور روستایی به طول ۲۷ کیلومتر در استان همدان به همت خیرین راهساز با احداث ۱۲ محور روستایی به طول ۲۷ کیلومتر طی دو سال اخیر توسط خیرین راهساز استان همدان، تعداد ۸۰۰خانوار روستایی در این استان از نعمت راه آسفالته برخوردار شده اند.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در نشست اعضای انجمن خیرین راه و ترابری اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است و امسال این رقم به ۵۰۰ کیلومتر رسیده است‌.

آهکی در خصوص نتایج اقدامات ایمن سازی راه های استان اعلام داشت: مجموعه اقدامات ایمنی انجام شده در استان منتج به این شد که تصادفات جاده ای در استان به شکل چشمگیری کاهش یابد.

در این نشست معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و خیرین راهساز استان همدان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آورد..

در متن این لوح آمده است :

جناب آقای مهرداد آهکی

مدیرکل محترم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

بدون تردید توسعه و آبادانی ایران اسلامی در گرو عزم بلند راد مردانی است که برای سربلندی آن از هیچ کوششی فروگذار نبوده و از هر فرصتی و امکانی برای خدمت به خلق و رضای خالق بهره می جویند.

اینک که جنابعالی با درک این مهم و با تکیه بر ارزش های متعالی بر گرفته از شریعت اسلامی، روحیه انسان دوستانه و اراده خدمت

به همنوعان و کاربران جاده ای به منظور جذب مشارکت حداکثری خیرین راه و ترابری در حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و

حمل و نقل جاده ای استان همدان زمینه ساز تسهیل تردد کاربران جاده ای را فراهم آوردید ، قطعا اقدام ارزشمند برگ دیگری در کارنامه اقدامات خیرخواهانه شما افزون برکارهای گذشته برای همیشه در نزد خدای باریتعالی خواهد ماند . لذا به پاس قدردانی از این اقدام ارزشمند و خدا پسندانه، این لوح تقدیر به حضورتان اعطاء می کرد. و

از خداوند منان توفیق روز افزون حضرتعالی را برای خدمت به میهن اسلامی و تداوم انجام اقدامات ماندگار و صالح را مسئلت