۴ تن سنگ سیلیس قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف چهار تن سنگ سیلیس قاچاق با تلاش مأموران انتظامی بخش زند از یک دستگاه خودروی نیسان وانت خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ احمد ساکی در این رابطه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق و برخورد با سودجویان ماموران انتظامی بخش زند، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان که در حال بارگیری سنگ بوده، مشکوک شدند و بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار چهار تن سنگ سیلیس قاچاق را کشف و در این ارتباط دو نفر را دستگیر کردند، ادامه داد: با تشکیل پرونده این متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کشف ۸۷۰گرم تریاک، ۱۵۰ گرم شیره تریاک و ۳۰ گرم سوخته تریاک از یک واحد صنفی توسط مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۳ در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه توزیع موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود دادند.

ساکی خاطرنشان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات و شناسایی متهم در بازرسی از واحد صنفی متعلق به نامبرده ۸۷۰ گرم تریاک، ۱۵۰ گرم شیره تریاک و ۳۰ گرم سوخته تریاک در مجموع به مقدار یک کیلو و ۵۰ گرم را کشف کردند و با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.