مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر:

تخریب ۲۵ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی ملایر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی زراعی و باغی گفت: ۲۵ مورد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی روستای حاجی‌آباد شهرستان ملایر اجرا شده است.

به گزارش فردای همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، یوسف کاکاوند با اشاره به تخریب سازه‌های غيرمجاز اظهار کرد: برابر اعلام یگان حفاظت اراضی کشاورزی ملایر ۲۵ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی تخریب شده است.

وی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی روستای حاجی‌آباد شهرستان ملایر به مساحت ۶۶۶۰ متر گزارش شده بود افزود: این تخریب شامل پی‌کنی و پی‌ریزی و دیوارکشی، ۱۱۳۲ مترمربع محوطه‌سازی و بنا بود به طوری که مالکان بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غيرمجاز کرده بودند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر یادآور شد: ۲۴ مورد از تخریب‌ها در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳ اجرا و یک مورد نیز با حکم دادستانی تخریب شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ارزش تقریبی هر متر از اراضی تخریب شده ۴۰ میلیون ریال برآورده شده که با دستور و حضور دادستان ملایر و همکاری نیروی انتظامی، اداره راه و ترابری و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به حالت اولیه بازگردانده شده است.

کاکاوند در پایان تصریح کرد: به منظور تامین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، حفاظت از اراضی زراعی و باغی با جدیت دنبال می‌شود.