دستگیری ۱۳ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری ۱۳ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پاسگاه انتظامی جوزان و با مشارکت معتمدان محل در حوزه استحفاظی این پاسگاه اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران تعداد یک نفر توزیع‌کننده و سه نفر مصرف‌کننده موادمخدر را به همراه مقادیری موادمخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این طرح و در اجرای حکم قضایی مأموران محل اختفای تعداد سه نفر از متهمان فراری را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در این مأموریت یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند، به کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این طرح و دستگیری پنج متهم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

ساکی همچنین از دستگیری یک نفر سارق و سه نفر متهم فراری در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد و اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری ۱۴ ازندریان و با مشارکت معتمدان محل اجرا شد و در اجرای این طرح مأموران یک نفر سارق خانه باغ را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مأموریت مأموران در اجرای حکم قضایی، سه نفر متهم فراری را شناسایی و آنها را دستگیر کردند، یادآور شد: تعداد ۲۵۰ عدد قرص موادمخدر از نوع متادون و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز در این طرح توسط مأموران کشف شد.

وی اظهار کرد: مأموران هشت دستگاه موتورسیکلت را به علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبان، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط راکبان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.