هیئت زینبیون رسانه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ترتیب داد؛

برپایی مراسم جشن و شادی در بین دانش‌آموزان روستای مرتع بلاغ

هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان همدان) با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مراسم جشن و شادی با حضور گروه نمایشی عموصفا در بین دانش‌آموزان روستای مرتع بلاغ برگزار کردند.

به گزارش فردای همدان، اعضای هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان همدان) با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای اهداف ذاتی و برنامه‌ریزی‌های خود در حوزه اقدامات خیرخواهانه و عام‌المنفعه به ویژه توجه بیشتر به مناطق و اقشار محروم، با حضور در مدرسه ابتدایی هجرت روستای مرتع بلاغ، سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را جشن گرفتند.

در این برنامه متفاوت و شاد، گروه نمایش کودکانه عموصفا به اجرای نمایش شاد و کودکانه برای دانش آموزان این مدرسه پرداختند و ۷ دانش‌آموز دختر و ۴ دانش‌آموز پسر که در این مدرسه تحصیل می‌کنند در این مراسم شاد مشارکت کردند.‌

اهدای تصاویر دانش‌آموزان دختر مدرسه که پیشتر به مناسبت روز دختر با هماهنگی هیئت زینبیون عکاسی و چاپ شده بود، بخش جذاب این مراسم برای دانش‌آموزان و والدین آنها که میهمان ویژه جشن بودند، شد.

در ادامه دانش‌آموزان با بریدن کیک میلاد حضرت معصومه (س) حلاوت این جشن را به کام خود و حضار مراسم دو چندان کردند.‌

نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مهندس گلنار مدیر ناحیه دو نیز در این مراسم با اهدای پک کیف و لوازم‌التحریر به دانش آموزان، به رونق این مراسم افزودند.