تسریع شهرداری در آغاز عملیات اجرایی پارک بانوان شهر کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ با تأکید بر تسریع شهرداری در آغاز عملیات اجرایی پارک بانوان این شهر گفت: احداث پارک بانوان به عنوان یک مطالبه عمومی قشر بانوان شهر کبودراهنگ بوده که این پروژه باید توسط شهرداری به‌زودی عملیاتی شود.

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب در شهرستان کبودراهنگ، با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ در حوزه عفاف و حجاب در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم در بحث غارعلیصدر عدم ارائه خدمات به مسافران بی حجاب بوده که با توجه به حساسیت مردمی و دستگاه‌های مختلف این امر باید توسط مسئولان شرکت سیاحتی علیصدر به صورت عملی و مؤثرتر صورت گیرد.

وی اظهار کرد: غارعلیصدر با اقتصاد استان و شهرستان در ارتباط است اما این مسأله نباید باعث خدشه دار شدن عفاف و حجاب در شهرستان کبودراهنگ که از پایلوت‌های مهم و اصلی فرهنگ عفاف و حجاب در سطح کشور و استان است، شود.

غلامی همچنین اجرای دستورالعمل های عفاف و حجاب را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید این دستورالعمل ها برای همه اعضاء و دستگاه‌های عضو کارگروه شهرستان ارسال شود و تمامی اعضاء موظف به عمل به این دستورالعمل ها باشند.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی عامل نفوذ دشمن به محیط فرهنگی کشور است و به همین منظور مراجع تقلید آن را حرام سیاسی دانسته‌اند، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن روز دختر و با هدف نشاط اجتماعی و اوقات فراغت برگزاری برنامه های شاد با حضور بانوان با محوریت عفاف و حجاب در شهرستان امری ضروری است.