شهرستان ملایر میزبان مسابقات فوتسال کشور در رده‌های پایه

شهرستان ملایر در تیرماه سال جاری میزبان مسابقات فوتسال کشوری در رده های پایه خواهد بود.

به گزارش فردای همدان، در تیرماه سال جاری مسابقات فوتسال کشوری در رده های پایه با پیگیری‌های مستمر و پرتلاش ریاست و اعضاء هیئت فوتبال و همکاری ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سالن شهدای خلبان مجموعه ورزشی کوثر برگزار خواهد شد.

به همین منظور و با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف, هماهنگی ها ی لازم با فدراسیون فوتبال کشور و هیئت استان و رفع موانع و مسائل و مشکلات موجود و تلاش برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در سطح کشور جلسه ای تخصصی بین اعضاء این هیئت برگزار شد.

حاضرین در جلسه هر کدام به بیان نقطه نظرات، تجربه ها، طرحهای نو و کارآمد خود پرداختند و همکاری کامل خود را در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات اعلام کردند.

هماهنگی ها ی لازم با فدراسیون فوتبال کشور و هیئت استان, معرفی تیم‌های مطرح شهرستان در رده های پایه که‌ حداقل تجربه شرکت در مسابقات کشوری را داشته باشند، آماده سازی محل برگزاری مسابقات از هر حیث جهت ارائه خدمات مطلوب و هماهنگی ها ی لازم در خصوص خوابگاه برای تیم های مهمان از مهمترین مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.