جوان، با انگیزه و تحول‌آفرین است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه فکر جوان، خلاق، با انگیزه و تحول آفرین است، گفت: در بحث هسته ای دنتشمندان جوان این مملکت هنگامی که ورود کردند، لرزه به استکبار جهان انداختند.

به گزارش خبرنگار مهرداد نادری فر، با بیان اینکه هرگاه به نیروی جوان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم، اظهار کرد: جوانان انگیزه بالا، توان جسمی و روحی بالایی دارند و این ها پارامترهایی هستند که باعث موفقیت می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه فکر جوان، خلاق، با انگیزه و تحول آفرین است، افزود: در بحث هسته ای دنتشمندان جوان این مملکت هنگامی که ورود کردند، لرزه به استکبار جهان انداختند.

وی با بیان اینکه در مسیر راه جوانان فراز و نشیب زیادی است، بیان کرد: اخذ مجوز برای ثبت شرکت دارای بروکراسی دست و پا گیر است.

نادری فر با اشاره به اینکه برای ثبت مجوز توسط جوانان، پیگیری هایی انجام می دهیم که راه را کوتاه تر کنیم،ادامه داد: در بحث حمایت های مالی، ضوابط، مقررات و گمرکات در استان دست ما نیست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان عنوان کرد: اما اگر در استان موانعی است، ما همراه شما هستیم و شخصا مشکلات را پیگیری می کنیم؛ چراکه اعتقاد دارم سنگ جلوی پای جوانان باید از راه برداشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان سرمایه های واقعی هستند، افزود: جوانان باید مطالبه گر باشند و در دنیای ارتباطات، با یکدیگر ارتباط برقرار و مشارکت کنند.

حمید سیفی در پایان خاطرنشان کرد: جونان استان باید از خانه جوانان استقبال کنند چراکه این خانه متعلق به هم جوانان است و وام های خوبی را با سود چهار درصد به کارآفرینان جوان پرداخت می کند.