مریانج قطب اردوی تیم‌های ملی کشور می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ضرورت شناسنامه‌دار کردن مجموعه‌های ورزشی استان گفت: شهر مریانج قطب اردوی تیم‌های مختلف ملی کشور می‌شود زیرا از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ حمید سیفی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر مریانج، با اشاره به پتانسیل موجود در شهر مریانج، اظهار کرد: شهر مریانج با دارا بودن یک ورزشگاه بسیار مجهز و دارای تمام امکانات ورزشی در کشور کم‌نظیر است لذا می‌طلبد با برنامه‌ریزی درست، ایجاد انگیزه در راستای بالا بردن بهره‌ورزی مجموعه از ظرفیت آن به‌درستی استفاده شود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، درصدد هستیم تا در آینده‌ای نزدیک شهر مریانج و مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی به قطب، اردوهای ملی برای تیم‌های مختلف کشورمان بدل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش مقررشده سفرای کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای بازدید از ظرفیت‌های استان خصوصاً مجموعه شهید حاجی‌بابایی به همدان سفر کنند تا زمینه لازم برای حضور ورزشکاران کشورهای عربی در استان همدان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت شناسنامه‌دار کردن مجموعه‌های ورزشی استان خصوصاً مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی، گفت: در خصوص مشکلات حقوقی مجموعه نیز تیمی مجرب برای پیگیری و رفع مشکلات تشکیل خواهد شد تا با بهره‌گیری از حمایت شهرداری و شورای شهر مریانج محدودیت‌های موجود را رفع کنیم.