شهرک تخصصی مبلمان ملایر ۲۰ هکتار توسعه می یابد

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر به نخستین شهرک تخصصی مبلمان ملایر اشاره و اظهار کرد: این شهرک تخصصی که در سال ۸۲ ساخته شد، بیش از ۱۲۰ کارگاه فعال در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان دارد.

به گزارش پایگاه خبری«فردای همدان»؛ یدالله کریمی با بیان اینکه ۷۰ نمایشگاه از سال گذشته در این شهرک آغاز به ساخت کرده و تاکنون بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و بقیه در حال تکمیل شدن است، افزود: سال گذشته با رایزنی های انجام شده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی به طرح توسعه این شهرک و به منظور ساخت کارگاه ها و نمایشگاه های جدید تعلق گرفت.

کریمی افزود: طرح توسعه شهرک مبلمان ملایر قرار است در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار انجام شود و درحال رایزنی با کشاورزان و تملک زمین هستیم.

وی همچنین از ساخت شهرک تخصصی نمایشگاهی دیگری با عنوان نگین غرب که علاوه بر بخش های تجاری و نمایشگاهی، دارای سالن آمفی تئاتر، استخر سرپوشیده و پارک آبی است، خبر داد و تصریح کرد: قرار است این شهرک توریستی، تفریحی، نمایشگاهی و تجاری در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار و با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شمال بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی(جاده سلامت) ساخته شود و با توجه به اوقافی بودن زمین، تملک زمین با کمک اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری ملایر انجام شده و طرح در حال آماده سازی است.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر در بخش دیگری به راه اندازی سایت مجازی “ملایر آگر” اشاره و خاطرنشان کرد: این سایت بین المللی با پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی و فارسی در حال بارگذاری است و با راه اندازی آن، بیش از ۱۰۰۰ برند در زیر مجموعه این سایت می توانند محصولات خود را عرضه و به فروش برسانند.

کریمی در پایان با بیان اینکه سایت مجازی “ملایر آگر” پس از بارگذاری از شبکه های رسانه ملی تبلیغ خواهد شد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مردم می توانند با مراجعه به این سایت مبلمان دلخواه خود را انتخاب و به صورت اینترنتی اقدام به خرید محصول کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا