بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می‌خورد

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می‌خورد.

به گزارش فردای همدان، صبح امروز مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر باحضور حجت السلام برقراری امام جمعه شهرستان ملایر، احمد توصیفیان مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و کارکنان این اداره کل در روزمیلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار شد.

توصیفیان ضمن تبریک ایام گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، اظهار داشت: ‌بانوان ایرانی در جهان اسلام و جامعه زنان مسلمان به عنوان الگو و نمونه بطور گسترده در فعالیت‌های اجتماعی حضور فعال داشته و نقش اساسی و سازنده در پیشرفت کشور دارند.

وی با اشاره به تلاشهای خوب زنان در صحنه‌های مختلف اجتماعی تأکید کرد: ‌تلاش بانوان در منزل اولی بر کارهای اجتماعی آنان است ، چرا که مسأله انسان‌سازی بر عهده بانوان است و خانم‌ها با تلاش ارزشمند خود حتی در مجامع علمی و بین‌الملل توانسته‌اند جایگاههای بهتری حتی در مقایسه با آقایان کسب کنند.

مدیر کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی از سوی بانوان، رعایت برخورد مناسب با همکاران و ارباب رجوع، تقویت روحیه کارگشایی به عنوان فرهنگ سازمانی، نظم و ترتیب و انجام به موقع وظایف محوله و تعهد و تخصص و توانایی فردی از مهمترین خواسته های مسئولان ارشد بانک از بانوان همکار است.

وی افزود: مشکلات بانوان در محیط اداری فقط مربوط به خواهران نیست و حتی نظام جمهوری اسلامی نیز به عنوان الگوی سایر کشورهای اسلامی به دنبال رفع مشکلات بانوان است و ما نیز تمام تلاش خود را برای کمک به بانوان در این زمینه به کار بسته ایم.

توصیفیان در پایان خاطرنشان کرد: بستر رشد اجتماع با مدیریت یک زن موفق در خانه کلید می خورد و زهرای اطهر(س) بهترین الگوی صادق است او تنها برای زنان الگو نیست بلکه برای همه کسانی که ایمان آوردند الگوی مناسبی است، فاطمه فقط ستودنی نیست، فاطمه پوئیدنی است.

در پایان این مراسم از کارمندان زن شاغل در این اداره کل با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.