مدیریت و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با شهدا تجدید بیعت کردند

مدیریت و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز شنبه در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محسن جهانشیر به همراه معاونین و مدیران ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ابتدا […]

مدیریت و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز شنبه در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محسن جهانشیر به همراه معاونین و مدیران ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ابتدا بر سر مزار سردار سرلشگر شهید حسین همدانی شهید مدافع حرم و شهید خوش لفظ حضور یافتند.
آنان در ادامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم برای ارواح طیبه و تابناک شهیدان علو درجات مسالت کردند.
مدیریت و کارکنان ورزش و جوانان همدان با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه و عطر افشانی مزار شهدا ، بار دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با الگوهای نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.
به دلیل تقارن ایام فاطمیه با روزهای دهه فجر، فجر امسال به عنوان «فجر فاطمی» نام گذاری شده و امسال در کنار گرامیداشت این دهه ، سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) به بهترین شکل ممکن برپا می شود.
گفتنی است برنامه های ورزشی دهه فجر امسال با رژه موتورسواران روز جمعه در اولین روز از دهه مبارک فجرآغاز شد.