کسب ۱۳ مدال رنگارنگ توسط کاراته کارهای نهاوندی در مسابقات انتخابی کشور

رئیس هییت کاراته نهاوند از کسب ۱۳ مدال رنگارنگ توسط کاراته کاهای نهاوندی در مسابقات انتخابی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سعید علی بخشی عنوان کرد: خوشبختانه کاراته کاهای نهاوندی در رده نو نهالان، نوجوانان، جوانان و امید ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در مسابقات انتخابی کشور در سبک شوتوکان برای حضور […]

رئیس هییت کاراته نهاوند از کسب ۱۳ مدال رنگارنگ توسط کاراته کاهای نهاوندی در مسابقات انتخابی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” سعید علی بخشی عنوان کرد: خوشبختانه کاراته کاهای نهاوندی در رده نو نهالان، نوجوانان، جوانان و امید ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در مسابقات انتخابی کشور در سبک شوتوکان برای حضور در مسابقات ژاپن موفق به کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند.
وی با اشاره به اینکه این ورزشکاران با داوری و مربیگری سید مرصاد ظفری موفق به کسب این عناوین در استان قم شدند، گفت: این مسابقات با حضور نمایندگان کل کشوردر شهر قم برگزار شد.
رئیس هیئت کاراته نهاوند با بیان اینکه در این مسابقات پیام پاهنگ، امیررصا سلگی، مهدی گودرزی، کسری خزایی، علی رئیسی موفق به کسب مدال طلا شدند، گفت: نوید رحمانی منش، امیرعلی ترکاشوند و محمد کیانی نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.
وی افزود: در این دور از مسابقات امیررضا دارایی، امیرحسین ترکاشوند، محمدرسول احمدوند، حسین روزبه و علیرضا دارایی موفق به کسب مدال برنز شدند.