یک درصدم به سقوط فکر نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شکست این تیم برابر تیم کاسپین قزوین گفت: یکی از بدترین بازی های خود را انجام دادیم و مستحق این شکست نیز بودیم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” هادی گل محمدی با اشاره به دیدار هفته هفدهم شهرداری همدان برابر تیم کاسپین قزوین اظهار کرد: تیم ما […]

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شکست این تیم برابر تیم کاسپین قزوین گفت: یکی از بدترین بازی های خود را انجام دادیم و مستحق این شکست نیز بودیم. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” هادی گل محمدی با اشاره به دیدار هفته هفدهم شهرداری همدان برابر تیم کاسپین قزوین اظهار کرد: تیم ما در این بازی یکی از بدترین بازی‌های خود را پشت سر گذاشت و کاملاً مستحق این شکست خانگی بودیم.

وی افزود: عدم تمرین در هفته گذشته به علت شرایط برفی همدان و روحیه بهم ریخته بازیکنان و استرس از باختن و عدم نتیجه‌گیری عواملی بود که به نوعی بر بازی بازیکنان تأثیر کاملاً منفی گذاشته بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نیمه نخست این مسابقه گفت: در نیمه ول گل بسیار بدی دریافت کریم و باعث شد تیم ما در کل از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد و روز خوبی را نتوانیم پشت سر بگذاریم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم بازیکنانم نتوانستند خود را پیدا کنند و بازی همیشگی‌ را به نمایش بگذارند و در نهایت شکست بسیار بدی را تجربه کردیم.

وی با اشاره به‌ احتمال سقوط تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته سوم فوتبال کشور بیان کرد: حتی یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنم، ما و تمامی بازیکنان تا لحظه پایانی مسابقات برای بقا می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: جلسه خوبی در این هفته با مدیران باشگاه پشت سرگذاشتیم و قول‌هایی داده شد که مشکلات تیم برطرف شود و با حمایت خود و قول‌هایی که دادند ما را به ادامه کار دل‌خوش کردند.

گل محمدی با اشاره به بازی‌های پیش رو تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: متأسفانه نتوانستیم از بازی‌های ساده خود امتیاز بگیریم و از این هفته دیدارهای ما برابر تیم‌های مدعی و قدرتمند گروه آغاز خواهد شد و باید سعی کنیم از این تیم‌ها امتیاز بگیریم.

وی یادآور شد: دیگر برای ما تفاوتی ندارد تیم روبروی ما چه جایگاهی در جدول رده‌بندی دارد و در هر دیدار تنها برای کسب امتیاز به میدان مسابقه خواهیم رفت.

گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هجدهم در یک دیدار خارج از خانه امروز دوشنبه 8 بهمن‌ برابر تیم مدعی مقاومت تهران به میدان خواهد رفت.