مجمع ملی جوانان تبلور اراده، توانمندی و آینده مدیریتی ایران اسلامی

دبیر مجمع جوانان استان همدان گفت: میتوان به جرأت گفت تنها مجموعه عظیم و توانمند کشور، مجامع استانی و مجمع ملی جوانان است که در جهت به نمایش گذاردن پتانسیل، اراده، توانمندی و آینده مدیریتی ایران اسلامی ، بدور از هرگونه فضای سیاست زده با حضور پر رنگ جوانان ایجاد شد. به گزارش پایگاه خبری”فردای […]

دبیر مجمع جوانان استان همدان گفت: میتوان به جرأت گفت تنها مجموعه عظیم و توانمند کشور، مجامع استانی و مجمع ملی جوانان است که در جهت به نمایش گذاردن پتانسیل، اراده، توانمندی و آینده مدیریتی ایران اسلامی ، بدور از هرگونه فضای سیاست زده با حضور پر رنگ جوانان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” دبیر مجمع جوانان استان گفت: با تجربه و بررسی مجموعه های مختلف معاصر، می توان به جرأت به توانمندی مجموعه عظیم جوانان در قالب مجامع استانی و مجمع ملی جوانان بعنوان عرصه ای برای تربیت، معرفی و بکارگیری مدیران جوان برای آینده ای روشن اذعان کرد.


وی ادامه داد: مجموعه های جوان با رویکرد اجتماعی، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی،علمی،خیریه و… بدور از هرگونه فضای سیاسی و سیاست زدگی فعالیتهای داوطلبانه ودر خودجوش خود را در تمامی سطوح اجرا می کنند تا به آنجا که با باور و اعتقاد به ایشان شاهد برگزاری برنامه های کاربردی و اثربخش در سطح ملی هستیم که ایجاد مجمع ملی جوانان، نمونه بارز این مدعاست چرا که برنامه ریزی و اجرای آن با مشارکت خودجوش جوانان و بدور از هر نگاه سازماندهی شده و صرفا توسط جوان و برای جوانان برگزار شد.


شریفی اضافه کرد: خرسندیم که ما توانستیم با همدلی و هم افزایی در سطح ملی،مصوبه ای که بیش از ۲۰ سال بر زمین مانده بود را جامه عمل بپوشانیم و در تاریخ کشور، برای چندمین بار توانمندی و نتیجه اثر بخش اعتماد و باور به جوانان را ثبت کنیم، که البته این اتفاقات بزرگ هراس رااز در دل عده ای ایجاد و دلیلی بر تخریب یا محدودیت جمع های این چنینی است اما جوانان برابر پیشبینی رهبری معظم، پیروز قاطع میدان اند.


دومین مجمع ملی جوانان با میزبانی جوانان استان کرمان در روز ملی مشارکت جوانان برگزار شد و هیئت رئیسه آن بدور از هرگونه بد اخلاقی انتخاباتی، منتخب جوانان کشور و بعنوان الگویی شاخص ماندگار شد.