برگزاری مسابقات کشوری قرآن فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران در همدان

مسابقات کشوری قرآن فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران در همدان در حال برگزاری است.     به گزارش “فردای همدان، احمد ربیعیان، در حاشیه بیستمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات کشوری قرآن كريم و نهج‌البلاغه فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران از پنج‌شنبه، ۱۴ مردادماه در […]

مسابقات کشوری قرآن فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران در همدان در حال برگزاری است.

 

 

به گزارش “فردای همدان، احمد ربیعیان، در حاشیه بیستمین دوره مسابقات فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات کشوری قرآن كريم و نهج‌البلاغه فرزندان كاركنان شرکت ملی گاز ایران از پنج‌شنبه، ۱۴ مردادماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات تا روز جمعه، ۲۲ مردادماه با حضور ۲۰۰ نفر دختر و ۲۰۰ نفر پسر حافظ و قاری قرآن در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت و نهج‌البلاغه به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

ربیعیان ادامه داد: این دوره از مسابقات به صورت دو دوره برگزار می‌شود که در دوره اول دختران از مقطع تحصیلی راهنمایی تا دانشگاه و پسران از نیز از در همین مقطع هر کدام طی چهار روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان بیان کرد: برای برگزاری این دوره از مسابقات علاوه بر پیش‌بینی برنامه‌های فوق برنامه و فعاليت‌های فرهنگی، برنامه بازدید از اماکن دیدنی شهر همدان مانند غار علیصدر و آرامگاه بوعلی‌سینا و … در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از یک ماه قبل عوامل اجرایی مسابقات کار خود را شروع کرده است عنوان کرد: برای برگزاری باکیفیت و عالی این دوره از مسابقات ۹ کمیته از جمله کمیته‌های پشتیبانی، آمار و پرسنل، طرح و فیلمبرداری، اطلاع‌رسانی و غیره تشکیل شده است.