20 طرح ملی ورزش استان در ردیف اعتبار قرار گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با پیگیری های صورت گرفته 20 طرح ملی ورزشی در استان در ردیف اعتبار قرار گرفت.

به گزارش فردای همدان، رسول منعم در این خصوص گفت: طی هفته های اخیر مذاکرات بسیار خوبی با معاون توسه منابع و بودجه وزارت صورت گرفت و خوشبختانه به 20 طرح ملی اعتبار داده شد.

وی در خصوص اجرایی شدن این طرح‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: خوشبختانه با تخصیص اعتبارات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود چهار طرح ملی در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با حمایت مقام عالی وزارت و استاندار همدان و پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعتبارات حوزه عمرانی نسبت به سال 95، رشد 293 درصدی داشته است.

وی با اشاره به احداث زورخانه بین المللی همدان گفت: این پروژه یکی پروژه های بزرگ و منحصربه فرد در ورزش کشور است و خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته توانستیم زمین این پروژه را از 650 متر مربع به 2300 متر مربع افزایش دهیم.

منعم با بیان اینکه اعتبار این پروژه استانی و ملی بوده و ۲ میلیارد تومان اعتبار استانی و یک میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده است، در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور قطع ساخت زورخانه بین‌المللی جعفر ابن ابی‌طالب می‌تواند به رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته کهن ورزشی در کهن دیار هگمتانه کمک کند.