پیشرفت فیزیکی۷۰ درصدی پروژه سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از پیشرفت فیزیکی۷۰ درصدی پروژه سایت جدید نمایشگاه بین المللی خبر داد .

به گزارش فردای همدان، حسین قراباغی در بازدید مشترک کمیسیونهای برنامه، بودجه و مالی و اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا از سایت جدیدالاحداث شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، افزود: سایت جدید در سه فاز تعریف شده، که در حال حاضر سازه اصلی در مساحت حدود ۹ هزار متر مربع در دست اجراست.

 

قراباغی پیشرفت فیزیکی پروژه را مطلوب دانست و اضافه کرد: با انتقال مجموعه نمایشگاه های بین المللی همدان از میدان عاشورا به مکان جدیدالاحداث از بار ترافیکی شهری کاسته خواهد شد.

 

وی یادآور شد: قرار گرفتن این سایت جدیدالاحداث در مجاورت فرودگاه، و در نزدیکی ایستگاه تشکیلاتی راه آهن و در مجاورت بزرگراه از قابلیت های قابل ارزشمند برای نظام رتبه بندی نمایشگاهی است.

 

وی شهرداری همدان، سازمان همیاری شهرداری ها، شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت را از سهام داران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی همدان برشمرد.

 

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و اداری شورای شهر همدان نیز در این بازدید افزود: انتقال نمایشگاه بین المللی به سایت جدید علاوه بر کاهش ترافیک شهری، ایمنی تردد شهروندان به نمایشگاه را نیز به دنبال دارد.

 

سید مسعود عسگریان بر رعایت اصول فنی در ساخت و ساز تاکید کرد.