مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو در همدان برگزار می‌شود

دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان گفت: مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو از 29 آذر تا 4 دی ماه به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فردای همدان، واحد حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو اظهار داشت: این مسابقات از 29 آذر تا 4 دی ماه به مدت پنج روز در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در راستای اجرای بند «ب» از تقویم ورزشی سال 97 وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو با بیان اینکه این مسابقات هر ساله برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز این مسابقات به میزبانی هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به عنوان ریاست هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان مسئول برگزاری این مسابقات است، ابراز داشت: هیئت شطرنج استان همدان نیز در امر برگزاری این مسابقات همکاری دارد.

حمیدی با اشاره به اینکه کمیته اجرایی مسابقات انتخاب و احکام آنها صادر و ابلاغ شده است، تصریح کرد: تعداد 32 تیم از سراسر کشور به تعداد 185 نفر در این مسابقات حضور دارند.

وی یادآور شد: تیم شطرنج صنعت آب و برق استان همدان نیز تشکیل شده و در حال انجام تمرینات آماده‌سازی است تا در مسابقات حضوری فعال داشته باشد.

دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان گفت: این دوره از مسابقات بر اساس مقررات فدراسیون جهانی شطرنج و به روش سوئیسی در هفت دور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از داوران و سرداوران بین‌المللی برای این مسابقات دعوت شده است، عنوان کرد: به تیم‌های اول تا سوم حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این مسابقات در روز پنجشنبه 29 آذر ماه در محل برگزاری مسابقات تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد، اظهار داشت: همچنین تور همدان‌گردی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر همدان پیش‌بینی شده تا شرکت‌کنندگان در مسابقات، طی مدت حضور خود در استان همدان از این مکان‌ها نیز بازدید کنند.
انتهای پیام/