«جنگ شادی» و «کنسرت» در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری «جُنگ شادی» و دو کنسرت موسیقی از ١٢ تا ٢٥ آذرماه در ملایر خبر داد.

به گزارش فردای همدان، غلامرضا جمالی‌زاده با اشاره به استقبال خوب مردم ملایر از برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع هنری در سال‌های گذشته اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های خوبی امسال حال برگزاری است.

 

وی از برگزاری جُنگ شادی و دو اجرای صحنه‌ای موسیقی زنده از ١٢ تا ٢٥ آذرماه در سالن‌های هنری ملایر خبر داد و گفت: این برنامه، کار مشترک گروه هنری یاس کبود و عرفان ملایر به سرپرستی بهرام حاجی علی‌اکبری و مهدی روزبهانی است.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تصریح کرد: این برنامه در مجتمع فرهنگی و هنری میدان قائم(عج) برگزار می‌شود که سانس‌های صبح آن ویژه مدارس و مهدکودک‌ها و سانس‌های عصر نیز برای عموم مردم از ساعت ١٥:٣٠ و ١٨ می باشد.

 

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه این جنگ نیز به مناسبت پاسداشت شب یلدا به عنوان یکی از آیین‌های باستانی در روز ٢٨ و ٢٩ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

جمالی‌زاده اضافه کرد: دو اجرای زنده موسیقی نیز توسط آموزشگاه موسیقی آوای هنر ملایر ١٦ آذرماه مصادف به خوانندگی علیرضا طلیسچی در سینمافرهنگیان در دو سانس ١٨ و ٢٠:٣٠ برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دیگر اجرای موسیقی زنده توسط آموزشگاه موسیقی آوانا ملایر به خوانندگی مازیار فلاحی در سینمافرهنگیان ملایر در دو سانس ١٨ و ٢١ برگزار می‌شود.