نام آوران ملی و فراملی ملایر تجلیل می‌شوند

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان ملی و فراملی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مهدی رضایی اظهار داشت : آئین تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان ملی و فراملی شهرستان ملایر در پانزدهم آذر‌ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد : در این مراسم ازدو خانواده گرانقدر شهید ورزشکار, سه جانباز ورزشکار ,سه پیشکسوت ورزشکار که اخیرا به رحمت الهی رفته اند ,۶ قهرمان ومربی ملی و فراملی ,حامیان ورزش به تعداد 10 نفر,۳۳ مربی حامی وسازنده ورزش شهرستان و مربیان تیمهای ملی,ر وسای هیئتهای ورزشی و نواب آنها و۷۰ قهرمان کشور تجلیل بعمل می آید .

 

رضایی با بیان اینکه این مراسم در سالن امفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان ملایر برگزار می‌شود، افزود: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌ آوران شهرستان بعد از دو سال وقفه، با تلاش و حمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان,معاون استاندار وفرماندار ویزه پرتلاش وجوان دوست ,نمایندگان ورزش دوست شهرستان ملایر و راهنماییهای موثر امام جمعه این شهرستان امسال برگزار می‌شود تا قدردان افتخارآفرینی قهرمانان خود باشیم.

 

رئیس اداره ورزش وجوانان با بیان اینکه شهرستان ملایر دارای قهرمانان نامداری است، گفت: ملایر مهد قهرمانان و ورزشکاران نامی کشورمان است و این ورزشکاران همواره در رشته‌های مختلف ورزشی نام شهرستان ملایر و استان همدان را در کشور و میادین بین‌المللی ورد زبان‌ها کرده‌اند.

 

لازم بذکر است از نکات بارز این مراسم، تجلیل از یکی از پیشکسوتان باستانی که مدتها در آی سی یو یکی از بیمارستانهای ملایر بستری است و همچنین تجلیل از ۳۳ مربی حامی و سازنده و تاثیر گذار ورزش شهرستان از سال ۹۴ تا سال ۹۷ می باشد که برای اولین بار درشهرستان صورت می گیرد.