همایش بزرگ کارآفرینی در همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی، همایش بزرگ کارآفرینی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فردای همدان، محرم روزبه با اشاره به لزوم توجه به کارآفرینی در جامعه امروز خاطر نشان کرد: امروز کشور به این نتیجه رسیده که باید به کارآفرینی اهمیت داده شود.

وی افزود: در همین راستا همایش بزرگ کارآفرینی با حضور چهره های فعال حوزه اشتغال و کارآفرینی چهاردهم آذر ماه سال جاری از ساعت 15:30 الی 18 در مجتمع فرهنگی ولیعصر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: مهندس آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان و مدیران حوزه اشتغال استان از میهمانان ویژه این همایش خواهند بود.

وی تصریح کرد: آشنایی با زندگی کاری و رمز موفقیت یک گار آفرین پیشرو، بررسی مشکلات و معضلات اشتغال استان و آموزش مشتری مداری از موضوعات این همایش می باشد.

روزبه با بیان اینکه این همایش با همکاری سمن کارآفرین مسیر آتی و معاونت فرهنگی و امور جوانان برگزار می شود، اظهار کرد: علاقمندان به حوزه کارآفرینی می توانند به صورت رایگان در این همایش شرکت کنند