کنسرت موسیقی «هزاردستان» در همدان اجرا می‌شود

سرپرست گروه موسیقی هزاردستان همدان گفت: با هدف حمایت از بیماران کلیوی و به همت آموزشگاه آزاد موسیقی هزاردستان، کنسرت موسیقی سنتی «هزاردستان» در همدان اجرا می شود.

به گزارش فردای همدان، این کنسرت به سرپرستی جواد مرادیان، هنرمند پیشکسوت و خیّر موسیقی همدان و توسط آموزشگاه آزاد موسیقی هزاردستان به نفع انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان در ساعت ١٩ روز شنبه دهم آذرماه در محل سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا (واقع در بلوار مفتح) اجرا می‌شود.

 

جواد مرادیان با بیان اینکه این اجرا دهمین اجرای خیریه آموزشگاه آزاد موسیقی هزار دستان است، اظهارکرد: همانند برنامه‌های گذشته همه عواید حاصل از بلیت‌فروشی این اجرا هم صرف امور خیریه و به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان اهدا خواهد شد.

 

وی گفت: در این برنامه بیش از ٨٠ هنرمند موسیقی استان در قالب چهار گروه مامک، ساربانگ، مضراب و گروه کوبه‌ای باران به اجرای قطعات موسیقی خود می‌پردازند.

 

مرادیان با ابراز خشنودی از استقبال مردم هنردوست و خیّر همدان از کنسرت‌های خیریه گذشته این آموزشگاه افزود: مردم فرهنگ‌دوست و قدرشناس همدان و شهرستان‌های اطراف در برنامه های گذشته ما استقبال مطلوبی داشتند و با خرید بلیت کنسرت‌ها حمایت مناسبی از افراد نیازمند داشتند که جای تقدیر دارد.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های اجرا شده در این کنسرت گفت: البته در این برنامه از مجموعه کتاب‌های آموزشی مامک که توسط فرهاد کریمی هنرمند خوش‌ذوق همدانی تالیف شده است نیز رونمایی خواهد شد.

 

سرپرست گروه موسیقی هزاردستان همدان در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به محل آموزشگاه هزاردستان در خیابان سیزده خانه، کوچه لعلی مراجعه کنند.

منبع: فارس