پیشنهاد رسانه‌ای فردای همدان به استاندار

بی شک ترکیبی از حضور جوانان با سلایق مختلف از سراسر استان ، رفتار حرفه ای یک رسانه و حمایت بی شائبه دستگاه اجرایی استان برای تشویق فرصتها و شناسایی موانع توسعه استان می تواند فضای نویی در استان خوبان استان همدان‌مان رقم بزند .

جناب آقای شاهرخی
سلام و ادب
خبر مسرت بخش انتخاب شما به عنوان استاندار استان خوبان و پارسایان دیار کهن همدان دل و جان مرا بیش از گذشته مسرور اخبار حرکت رو به جلوی زادگاهم کرد. بی شک از مردی که در مقام معاون سیاسی امنیتی استانداری در خلاقیتی بدیع استفاده از پتانسیل جوانان را در قالب حلقه مشورتی نقطه آغاز توسعه سیاسی استان می نماید، می شود انتظار داشت زمانی که در مقام عالی‌ترین مرتبه اجرایی یک استان صحبت از حضور جوانان می کند، در ذهن نگاه بلندی به توسعه انسانی و اقتصادی این استان دارد. جای تشکر و سپاس دارد که در نخستین اقدام سرکار خانم شهیندخت مولاوردی مهمان جمع جوانان شایسته همدان شدند و مهر تاییدی بر خواست مقام اجرایی استان‌مان بر توسعه سیاسی و انسانی استان زدند.
بی شک شما بزرگوار بهتر از بنده می دانید همدان ما استانی است با فرصتها و موانع بیشمار ، فرصتهایی که باید دلسوزانه آنها را ببینیم و موانعی که باید بی تعارف و با جدیت از پیش پایمان برداریم . شما به عنوان فردی مجرب و سیاست آموخته می دانید مهمترین رکن توسعه سیاسی و حتی به جرات اقتصادی یک جامعه رسانه های توانمند آن هستند. چشمان بینا و گوش‌های شنوای آن جامعه تا فرصتها را تبلیغ و تشویق کنند و موانع را با شجاعت از پیش پای توسعه بردارند.
اما متاسفانه گاهی همین رسانه های حتی مستقل گرفتار مشکل منفعت طلبی و مصلحت سنجی‌های فردی و گروهی می شوند و از منافع جمعی یک جامعه فاصله می گیرند . لذا من به عنوان یک جوان و عضو کوچکی از خانواده رسانه در همدان به این نتیجه رسیدم که در استان ما رسانه ای متولد شود که محتوای آن را جوانان دغدغه مند سرتاسر استان تامین کنند و جوانانی که هر روز و هر لحظه چشم بینا و گوش شنوای عالیترین مقام استان باشند تا از فرصتها و موانع توسعه پرده بردارند .
رسانه ای که مردم استان را مخاطب قرار دهد و جوانان صحنه گردان اصلی و فعالین رسانه ای حرفه ای ممیزی و ویراستار آن باشند . این رسانه قادر است در حوزه هایی که سرتیتر مشکلات و مسایل کلی استان هستند با همت جوانان به تولید محتوا بپردازد و اگر جایی موفق شد مانع توسعه استان را شناسایی و در منظر افکار عمومی منتشر کند ، از سمت همان بخش اداری مرتبط با آن محتوای خبری منتفع گردد.
بی شک ترکیبی از حضور جوانان با سلایق مختلف از سراسر استان ، رفتار حرفه ای یک رسانه و حمایت بی شائبه دستگاه اجرایی استان برای تشویق فرصتها و شناسایی موانع توسعه استان می تواند فضای نویی در استان خوبان استان همدان‌مان رقم بزند .
عرض ادب و احترام
مجیر خضریان: جوان فعال رسانه و سردبیر فردای همدان