برخی مربیان از موضوع استعدادیابی در ورزش غافل بوده‌اند

رئیس هیات فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه در سالیان اخیر برخی مدیران و مربیان ورزشی در استعدادیابی غفلت کرده اند، گفت: امید است همگام با کار استعدایابی در کشور شاهد رشد ورزش کشور به خصوص در فوتبال و فوتسال باشیم.

به گزارش فردای همدان، عباس صوفی در مراسم افتتاحیه المپیاد فوتسال استعدادهای برتر کشور در همدان اظهار کرد: وزارت ورزش امسال برای رفع ضعف موجود در بخش استعدادیابی ورود پیدا کرده و قطعا برگزاری این المپیاد در پیشرفت ورزش کشور در آینده نقش موثری خواهد داشت.

وی با قبول نیاز به شناسایی و استعدادیابی افراد در سنین پایه یعنی همان نونهالی و نوجوانی گفت: بررسی ابعاد جسمی و سنجش و ارزیابی توانایی یک فرد می تواند در به وجود آوردن قهرمانان آینده تاثیر بگذارد .

عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون با اشاره به اینکه در سالیان اخیر در استعدادیابی غفلت شده است، افزود: امید است همگام با کار استعدایابی در کشور شاهد رشد ورزش کشور به خصوص در فوتبال و فوتسال باشیم.

 

صوفی تصریح کرد: فدراسيون بايد همه سعي خود را بكند تا با در اختيار قرار دادن بهترين كارشناسان، مسأله استعداديابي را درسطح گسترده تري دركشور به اجرا در بياورد و با در اختيار گرفتن امكانات بيشتر، سرمايه گذاري را روي نوجوانان و جوانان متمركز كند تادرآينده نتيجه خوبي را در اين رشته بدست آورد.