آغاز بیست و پنجمین جشنواره بين‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جشن تولد بیست و پنج سالگی خود را در میان شادی کودکانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش فردای همدان، در ٢٨ آبانماه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با رونمایی از اِلمان جشنواره در ساعت ١٣ در محل محوطه تالار فجر واقع در آرامگاه بوعلی سینا و برنامه شادپیمایی در پیاده راه بوعلی تا میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
 بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در شهر تاریخی همدان برگزار می شود و با شعار”کودک و حقوق اجتماعی” و “کودک و حقوق شهروندی” در روز دوشنبه ٢٨ آبانماه راس ساعت ١٨:٣٠ با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن فردوسی، فعالیت خود را آغاز میکند.
بیش از ۵٠ گروه نمایشی از ٢٩ آبان تا ٣ آذر در ٩ سالن شهر همدان شامل تالار اصلی و پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، تالار اصلی مجتمع بوعلی سینا و پلاتو استاد عبادی، تالار فجر، تالار مهدیه، تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینما فلسطین، کانون پرورش فکری وهمچنین محوطه مجتمع شهید آوینی اجرای نمایش خواهند داشت.
نمایش های بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش های تئاتر کودک، تئاتر نوجوان، تئاتر ملل، تئاتر خردسال، تئاتر خیابانی و دانش آموزی اجرا خواهد شد.
همزمان با اجرای نمایش ها در ٩ سالن شهر همدان، ٨ گروه نیز در شهرستان های ملایر، تویسرکان، نهاوند، رزن، فامنین، کبودرآهنگ، اسدآباد و بهار به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
در این جشنواره ١٠ گروه از کشورهای دیگر حضور دارند.