اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری فردا منتشر می‌شود/توزیع کارت آزمون از 20 تیر

باشگاه مخاطبان: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری فردا بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.     به گزارش “فردای همدان”، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در آزمون سراسری سال 95، 860 هزار و 19 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 509 هزار و 19 […]

باشگاه مخاطبان: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری فردا بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در آزمون سراسری سال 95، 860 هزار و 19 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 509 هزار و 19 داوطلب زن و 351 هزار و 90 نفر مرد هستند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر‌اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده آزمون سراسری سال 95 در صبح و بعد از ظهر روز پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیر در 369 شهرستان و بخش های مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: کارت آزمون سراسری از 20 تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان می تواند از 20 الی 23 تیر با مراجعه به سایت سازمان نسبت به مشاهده، پرینت کارت و برگه راهنما اقدام کنند.

 

توکلی افزود: بدیهی است داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شدند باید علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی خود بر حسب مورد نسبت به دریافت کارت آزمون گروه آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.

 

وی گفت: داوطلبان می‌توانند اشکالات کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به نمایندگان سازمان سنجش یک روز قبل از برگزاری آزمون بر طرف کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت کارت آزمون با مشخصات شناسنامه ای نیز می توانند از 22 تا 23 تیر به نماینده سازمان سنجش مراجعه و قبل از آزمون نسبت به رفع اشکال اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان