مراسم تجلیل از ۳۸۲ مدال آور ورزش نهاوند برگزار شد

گروه ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مراسم تجلیل از ۳۸۲ مدال آور شهرستان نهاوند که در سطوح مختلف ورزشی درخشیده اند برگزار شد.   به گزارش”فردای همدان”، مراسم گرامیداشت شهید علیرضا شمسی پور و همچنین تجلیل از ۳۸۲ مدال آور ورزشی شهرستان نهاوند در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

گروه ورزش: رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مراسم تجلیل از ۳۸۲ مدال آور شهرستان نهاوند که در سطوح مختلف ورزشی درخشیده اند برگزار شد.

 

به گزارش”فردای همدان”، مراسم گرامیداشت شهید علیرضا شمسی پور و همچنین تجلیل از ۳۸۲ مدال آور ورزشی شهرستان نهاوند در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه،شهردار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سعید کولیوند در این مراسم ضمن ابراز خورسندی از برگزاری این مراسم، گفت: امروز با همت نماینده محترم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و همچنین مساعدت های وزارت ورزش و جوانان مراسم تجلیل از ۳۸۲ نفر از مدال آوران،مربیان و پیشکسوتان شهرستان نهاوند انجام شد.

وی گفت: در جمع حاضر ۶۰ نفر از هیئت های ورزشی و نمایندگان آنها، ۱۹۰ نفر از مدال آوران آسیاسی، بین المللی، کشوری و استانی و ۱۲ پیشکسوت عرصه ورزش تکریم و تقدیر شدند.

وی با اشاره به هفته خبرنگار و اهمیت حضور و نقش آنها در جامعه گفت: طی رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده مردم نهاوند به همین مناسبت از ۲۰ نفر از خبرنگاران فعال و زحمتکش حوزه خبر و اطلاع رسانی شهرستان نیز به صورت ویژه مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به با بیان اینکه تجلیل از مدال آوران اولین تقاضای ما جهت پیگیری از سوی نماینده شهرستان بوده است، گفت: شهرستان نهاوند در بحث پروژه های نیمه تمام ورزشی تعداد ۹ پروژه دارد که نیازمند ساماندهی و اتخاذ تصمیمی برای ساخت و تکمل آنها است تا به جامعه ورزشی شهرستان تحویل شود.

کولویند به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام ورزشی نهاوند را از جمله مهم ترین مطالبات مردم و ورزشکاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم همه مسئولین بتوانند زمینه ساز هرچه شاداب تر شدن جامعه را فراهم آورند چراکه از ابتلا به بسیاری از معضلات جلوگیری می کند.