پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد

امروز با حضور مسؤلان و هنرمندان استانی و کشوری پوستر بیست و پنجم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد.

به گزارش فردای همدان، در آئین رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، صبح امروز (۱۲ آبان) فرماندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، مدیر اجرای جشنواره و هنرمندانی چون مجید قناد، حسین محب‌اهری و مریم کاظمی دبیر جشنواره حضور داشتند.

 

دبیر جشنواره بیست و پنجم تئاتر کودک و نوجوان در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه در همدان و در جمع کودکان این پوستر رونمایی می‌شود، اظهار کرد: شعار امسال جشنواره «کودک و حقوق اجتماعی» و «کودک و حقوق شهروندی» است که امیدواریم کودکان از حقوق خود آگاه شوند.

 

مریم کاظمی بیان کرد: کودکان باید بدانند کجا هستند و همه کارها برای آنهاست، بنابراین باید انرژی خود را نگه دارند زیرا کشورمان به آنها نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم همواره چهره کودکانمان خندان باشد و بتوانیم برای آنها کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: کودکان امید و آینده‌سازان کشور هستند که باید برای فرهنگ و هنر آنها نیز تلاش وافری صورت گیرد.

 

فرماندار همدان نیز ضمن تشکر از همه کسانی که این بستر را برای برگزار جشنواره فراهم کردند، اظهار کرد: امیدواریم امسال جشنواره خوبی برگزار کنیم.

 

علی تعالی بیان کرد: از مربیان آموزش و پرورش و اولیا دانش‌آموزان نیز تشکر می‌کنم که امروز در برگزاری این جشن سهیم شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره با تأکید بر اینکه جشنواره امسال با طراوت بیشتری برگزار خواهد شد، گفت: امروز آغاز اولین گام کار جشنواره و رونمایی از پوستر است.

 

علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه جشنواره کودک و نوجوان برای شما و به نام شماست، افزود: از معلمان، مدیران آموزش و پرورش و مسؤولان استان نیز تشکر می‌کنم که امروز را برای جشن جشنواره آماده کردند.

 

مجید قناد، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان ، عمو حمید، اجرای برنامه های شاد و پوشیدن لباس های محلی برای کودکان از دیگر برنامه های این جشن است.

منبع: شبستان