همدان، برند گردشگری در دنیا خواهد بود

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: نام شهر همدان همزمان با میزبانی اجلاس و نشست‌های جهانی، به عنوان یک برند در حوزه گردشگری در دنیا مطرح خواهد بود.

به گزارش فردای همدان، حسین قراباغی در بازدید کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا از دبیرخانه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری، با بیان اینکه این کمیسیون پیش‌قدم در همراهی این اجلاس جهانی در همدان است؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری یاری رسان اقتصاد جامعه خواهد بود؛ اگر تمامی مدیران و دغدغه‌مندان پای کار بیایند، می‌توانیم برای تقویت صنعت گردشگری کشور ایران و استان همدان قدم‌های محکم‌تری برداریم.

به گفته وی، نگاه به سمینارها و اجلاس‌های ملی و بین‌المللی باید محتوایی باشد و حضور افراد اثرگذار در این نشست‌ها برای بهره‌گیری از ظرفیت آنها برای توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین میهمانان نیز باید متناسب با جنس اجلاس باشند.

قراباغی با بیان اینکه میزبانی این اجلاس افتخار بزرگی برای همه مسئولان و مردم محسوب می‌شود، افزود: شورای شهر و شهرداری همدان هم در این اجلاس بین‌المللی سهیم خواهد بود تا برای آنچه شایسته کشور و استان است، قدم برداریم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه در شرایط فعلی و تبلیغات سوء دشمنان، برگزاری چنین اجلاسی می‌تواند توفیق بزرگی برای نظام باشد، معتقد است: می‌توانیم سایر فرصت‌ها نظیر میزبانی چهلمین اجلاس گردشگری جهانی را در همدان داشته باشیم.