«برهنه در برهوت» روی میز منتقد

به گزارش فردای همدان، هادی خورشاهیان جدیدترین اثر خود را به همدان می‌آورد تا در نشستی صمیمی با حضور نویسندگان و علاقمندان همدانی پیرامون این اثر صحبت شود. مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: بیست و ششمین نشست روی میز منتقد با نقد رمان «برهنه در برهوت» جدیدترین اثر […]

به گزارش فردای همدان، هادی خورشاهیان جدیدترین اثر خود را به همدان می‌آورد تا در نشستی صمیمی با حضور نویسندگان و علاقمندان همدانی پیرامون این اثر صحبت شود.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: بیست و ششمین نشست روی میز منتقد با نقد رمان «برهنه در برهوت» جدیدترین اثر هادی خورشاهیان، با حضور این نویسنده روز جمعه 20 مهرماه در محل حوزه هنری استان همدان و با همکاری موسسه شهرستان ادب برگزار خواهد شد.

مریم زندی ادامه داد: در روز پنج‌شنبه 19 مهرماه نیز کارگاه فانتزی در داستان کودک و نوجوان با حضور خورشاهیان ساعت 15 در محل حوزه هنری استان همدان و با حضور فعالان و علاقمندان برگزار خواهد شد.

هادي خورشاهيان در سال 1352 در گنبدكاووس متولّد شد، ولي به دليل اصالت خراساني‌اش، خانواده اش به نيشابور بازگشتند و او تا سال 1377 مقيم آن جا بود و از آن سال تاكنون ساكن تهران است. داراي مدرك ليسانس زبان و ادبيات انگليسي دانشگاه تهران است و گواهينامه‌ي هنري درجه ي دو در رشته‌ي شعر، معادل فوق ليسانس به او اعطاء شده است. آثار هادی خورشاهیان از سال 1370 در مطبوعات به چاپ رسيده است و تاكنون حدود هفتاد جلد كتاب در حوزه هاي ادبيات كودك و نوجوان، شعر، ادبيات داستاني، ترجمه، نقد ادبي، نمايشنامه و فيلمنامه از او منتشر شده است. در چند همايش و كنگره برگزيده شده است و در چند همايش و كنگره نيز به عنوان داور حضور داشته است. «برهنه در برهوت» را امسال، شهرستان ادب با قیمت 14000 تومان و در 176 صفحه در قطع رقعی چاپ کرده است.