قاریان و حافظان پشتوانه قوی در جامعه هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت: مهدوی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه فضاهای مجازی در نوجوانان تاثیر مخربی بر روی روابط خانواده و حتی گروه‌های دوستانه گذاشته است ادامه داد: برگزاری اینگونه مراسم و مسابقات بسیار موثر است و قطعا حافظان و قاریان قرآن می تواند برای ادامه راه پشتوانه قوی در جامعه […]

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت: مهدوی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه فضاهای مجازی در نوجوانان تاثیر مخربی بر روی روابط خانواده و حتی گروه‌های دوستانه گذاشته است ادامه داد: برگزاری اینگونه مراسم و مسابقات بسیار موثر است و قطعا حافظان و قاریان قرآن می تواند برای ادامه راه پشتوانه قوی در جامعه باشد تا در مسیر مستقیم و قرآن حرکت کنیم.

 

 

به گزارش “فردای همدان” محمد مهدی مهدوی، پنج‌شنبه، 14 مردادماه در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه فرزندان شرکت ملی گاز ایران در همدان اظهار داشت: ما قرآن، این منبع عظیم را در اختیار داریم ولی حیف است جوان‌های ما آشنایی و صمیمیت با این مفاهیم نداشته باشند.

وی افزود: قرآن بسیار تأثیرگذار است، حتی اگر به کسی معرفی نشود، اما اگر به خوبی تلاوت و بیان شود معنویت آن می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، با توجه به نحو و ریتمی که در آیه آیه قرآن وجود دارد می‌تواند تأثیرات خوبی را حتی بر روی ذهن افرادی که آشنایی با قرآن ندارند، ایجاد کند.

مهدوی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه فضاهای مجازی در نوجوانان تاثیر مخربی بر روی روابط خانواده و حتی گروه‌های دوستانه گذاشته است ادامه داد: برگزاری اینگونه مراسم و مسابقات بسیار موثر است و قطعا حافظان و قاریان قرآن می تواند برای ادامه راه پشتوانه قوی در جامعه باشد تا در مسیر مستقیم و قرآن حرکت کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: استان همدان دارای 28 شهر، حدود هزار روستا، 9 مرکز شهرستان حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت است و به خاطر زحمات که دوستان کشیده‌اند، خوشبختانه همه 28 شهر از نعمت گاز برخوردارند و تقریبا بیشتر روستاهای استان دارای گاز هستند.

وی ادامه داد: ضریب نفوذ حوزه گاز رسانی استان همدان از متوسط کشوری بالاتر است، ضریب کشور در نفوذ شهری حدود 93 درصد است اما در استان همدان 100درصد ضریب نفوذ داریم، در بخش روستایی ضریب کشور حدود 63 درصداست اما در استان همدان 67 درصد ضریب نفوذ روستایی داریم و بعد از 65 روستا باقی مانده بتوانیم که ادعا کنیم تمام خانوارها از نعمت گاز برخوردار بودند.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: در سال 67 منطقه 7 گاز رسانی در استان همدان تأسیس شد، سابقه طولانی در حوزه گاز دارد و  بسیار پیشرو بوده است.