آغاز ثبت‌نام دوره‌ فیلم‌نامه‌نویسی و کارگاه ایده‌یابی فیلم100

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از برپایی دوره‌ی 6 ماهه‌ی فیلم‌نامه نویسی و کارگاه یک روزه‌ی ایده‌یابی فیلم 100 ثانیه‌ای خبر داد.

به گزارش فردای همدان، داوود عبدالملکی در این باره گفت: یک دوره‌ی شش ماهه‌ی فیلم‌نامه نویسی تولید محور به صورت هفتگی با مدرسان استانی و کشوری برگزار می‌گردد.

وی افزود: هریک از هنرجویان تا پایان این دوره 2 فیلمنامه را به نگارش در خواهند آورد که با حمایت حوزه هنری استان، در پایان دوره به تولید خواهد رسید.

عبدالملکی ادامه داد: علاقمندان تا پایان وقت اداری روز 5 شنبه 12 مهرماه فرصت دارند با همراه داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی یا شناسنامه جهت ثبت‌نام برای گزینش اولیه در واحد هنرهای تصویری این حوزه حضور یابند. افراد پذیرفته‌شده با پرداخت مبلغ 100هزار تومان جهت صدور گواهی شرکت در دوره، ثبت‌نام خود را نهایی خواهند کرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان در رابطه با کارگاه ایده‌یابی فیلم 100ثانیه‌ای نیز گفت: به منظور تقویت کیفی آثار ارسالی به جشنواره‌ی فیلم‌های صدثانیه‌ای نیز با همکاری حوزه هنری مرکز، کارگاه یک روزه‌ی ایده‌یابی فیلم 100 ثانیه‌ای را با حضور یک مدرس کشوری در نیمه‌ی نخست مهرماه برگزار خواهیم کرد.

عبدالملکی ادامه داد: این نشست با هدف بررسی و تولید ایده‌های فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و در این نشست طرح‌های رسیده، بررسی، بازخوانی و بازنویسی شده و در ادامه با حمایت‌های حوزه هنری استان به تولید خواهد رسید.

وی افزود: تاکنون حدود 30 طرح منتخب جهت شرکت در این نشست به این حوزه رسیده است و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه تا پایان روز پنجشنبه 12 مهرماه با همراه داشتن یک قطعه عکس، کپی کارت ملی یا شناسنامه و مبلغ 10هزارتومان، طرح ها و ایده‌های خود را به واحد فیلمسازی این حوزه ارائه نمایند.

عبدالملکی در پایان گفت: زمان دقیق برگزاری این کارگاه پس از مشخص شدن مدرس آن توسط حوزه هنری کشور، به اطلاع عموم خواهد رسید.